Metoda ta jest odrębnym nurtem content marketingu.Jej fenomen polega na uznaniu osobowości odbiorcy za bardziej istotny element, niż jego hobby czy zainteresowania.
Pozwala budować treść w sposób przemawiający do osobowości człowieka. Do osoby neurotycznej przemawiać będą argumenty grające na jej emocjach, a do osoby o charakterze analitycznym, najlepiej przemówią treści poparte statystykami. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing
Osoby odpowiedzialne za tworzenie takich reklam powinny mieć na uwadze fakt, że muszą one być atrakcyjne pod względem graficznym i ubogacone w jakieś chwytliwe hasła, które od razu pozostają w pamięci.
Natomiast w celu promocji nowych usług można przedstawić potencjalnym klientom propozycję różnych rabatów.Jedną z form content marketingu, obok infografik, filmów i raportów, są teksty.
Twórcy mają możliwość dostosowania formy tekstu do odbiorcy, a także do obranej przez firmę strategii komunikacji.
Do często stosowanych form content marketingu należą takie rodzaje tekstów jak: Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing.